Tuesday, March 29, 2016

Susu MOEDER | Untuk Wanita Inginkan Zuriat, Hamil & Menyusu

Assalamualaikum .

Hellooo ! 

Fiza ada berita gembira untuk ibu-ibu diluar sana yang mempunyai masalah mengeluarkan susu badan . Produk yang fiza nak kenalkan ni juga satu produk yang mempunyai pelbagai khasiat yang sangat bagus untuk wanita yang dah berkahwin dan INGINKAN CAHAYAMATA, wanita yang sedang MENGANDUNG dan paling penting berkhasiat untuk wanita yang SEDANG MENYUSU untuk memperbanyakkan SUSU BADAN . Semua khasiat yang diinginkan oleh wanita yang sudah berkahwin ada dalam sebalang susu MOEDER =)


MOEDER merupakan campuran beberapa ramuan yang sememangnya kita semua tahu tingginya khasiat yang ada dalam setiap satu bahannya ,


Ramuan yang digunakan merupakan makanan sunnah dan bagus untuk kesihatan =) Oke, sekarang meh nak cerita sikit khasiat-khasiat yang ibu-ibu dapat bila mengamalkan MOEDER ni,

Khasiat untuk Ibu Hamil ;
  • Mencerahkan Kulit.
  • Mengatasi masalah rabun malam
  • Meningkatkan daya tubuh dan stamina serta tenaga semasa hamil
  • Mengurangkan Risiko tekanan darah tinggi dan rendah ketika Hamil.
  • Mengatasi masalah depresi (Stress)
  • Menguatkan sistem penghadaman dan daya tahan terhadap keracunan makanan.
  • Mengelakkan Sembelit bagi ibu Hamil
  • Menguatkan Pernafasan (mengurangkan asma dan lelah bg ibu hamil)
  • Membanyakkan darah (pengganti kerang seperti tradisional)
  • Meningkatkan produksi susu ibu (Banyakkan susu ibu)
  • Melembabkan kulit
  • Mengurangkan kesan selulit pada perut
  • Mencegah osteoporosis
  • Mencegah sakit pinggang dan tulang belakang ketika hamil kerana membawa kandungan
  • Menguatkan kandungan bagi ibu baru hamil
  • Memberi lebih tenaga ketika proses bersalin
  • Mengatasi masalah mual.
  • Menormalkan metabolisme
  • Mencegah kegemukan selepas bersalin
  • Rasa Vanila berlemak tanpa menyebabkan rasa loya.

Banyakkan kan khasiat untuk yang sedang hamil =) dan untuk Kandungan atau bayi juga pelbagai khasiat terkandung ;
  • Mengurangkan Risiko demam kuning
  • Meningkatkan daya tahan tubuh bayi (selsema demam)
  • Melebatkan rambut
  • Menghitamkan rambut dan bersinar terhadap bayi
  • Memutih dan melicinkan kulit bayi
  • Membantu menguatkan sistem paru-paru bayi.
  • Mencegah asma dan lelah
  • Mencegah Rabun ketika besar
  • Membantu pembentukan otak, saraf, plasma darah, dan organ pembiakan.
  • Membantu kecergasan otak bayi (Anak Pintar)
  • Membantu sistem pencernaan bayi yg menyusu badan ibu yang mengamalkan Moeder

Bagusnya MOEDER ni, khasiatnya bukan sahaja untuk yang sedang hamil dan kandungan sahaja, selepas melahirkan pun sangat baik untuk di amalkan kerana khasiatnya yang membantu ibu-ibu menyusu dalam beberapa hal yang biasa menjadi masalah kepada ibu menyusu =) iaitu ;

  • Membanyak dan memekatkan produksi susu
  • Mencegah kegemukan
  • Mencerahkan & Melembab kulit
  • Membantu hilangkan selulit ketika hamil
  • Membantu merawat luka dalaman semasa deliver (bersalin) dengan cepat.
  • Mengurangkan stress
  • Mengatasi atau mencegah rabun.
  • Mengenyangkan bayi dan atasi masalah sedu
  • Menguatkan sistem pernafasan bayi.
  • Membantu daya ingatan bayi
Haa, ibu-ibu, sila amalkan susu MOEDER ni eh, semua yang ibu perlukan dalam penyusuan ada dalam MOEDER ni <3 

Selain untuk wanita yang hamil dan menyusu, khasiat MOEDER ini juga ialah membantu wanita yang bersedia/ingin mendapatkan zuriat =) Tengok pada ramuannya pun kita tahu semua ramuan tu memang bagus untuk kesuburan wanita . Jadi, MOEDER ini merupakan salah satu usaha yang boleh wanita-wanita yang menginginkan zuriat untuk mencubanya =) Fiza pun minum tau . 


Cara pengambilannya senang sangat . 1 scoop pagi dan 1 scoop malam . Bancuh dengan AIR SUAM dan terus minum . Rasa Vanila yang sedap!, takde rasa pelik-pelik pun .


Harga Susu MOEDER ;

RM159 (Semenanjung Malaysia)
RM169 (Sabah/ Sarawak)

Setiap wanita patut mencuba MOEDER ni dan kalau nak tahu lebih lanjut tentang produk ni atau berminat nak beli, sila klik link dibawah =)

Web| www.moederhq.com
facebook page|  Kelab Ibu Penyayang MOEDER
Instagram| Moeder_MilkBooster

Telefon | +6010-4042769

3 comments:

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤