Friday, January 30, 2015

Murahnya Sarapan Pagi


Assalamualaikum .

Hello =)

Tajuk main hentam .

shhhh, curik masa kejap , nak update pasal breakfast fiza pagi tadi .


ni ha,




Apa yang istimewanya? haha setakat nasik goreng telur, nasi lemak dengan roti goreng telur je kan . Haha, oke yang anehnya, semua ni harganya cuma RM6.50 . Agak-agak kalau kat Putrajaya, boleh jumpa tak kedai makan yang harga untuk 3 orang makan semurah harga ni? =p . Memang tak la kan . HOHO. Cafe ni terletak di sebelah Library Hamzah Sendut, USM Pulau Pinang.

Tapi betul cakap kan, makanan kat semua cafe dalam Campus USM Pulau Pinang ni memang murah ! jimat sangat . Semalam kawan ada forwardkan satu gambar makanan kat satu cafe yang dalam Campus ni jugak, fiza tak penah pegi lagi, nanti ada masa, nak try makan situ pulak . Katanya sangat berbaloi harga dan rasa makanan dia =)


pssst ~ Tak sabarnya nak balik, rindu sangat dah kat orang rumah <3



30 Jan 2015, Pulau Pinang

5 comments:

  1. Wah murah tu.. tp keempat2nya fiza mkn ke? Haha..

    ReplyDelete
  2. memang terlampau murah sangat ni...cuma RM6.50...kat KL ataupun Putrajaya memang takkan jumpa punya la...gerenti 100%...hehe

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤