Monday, September 2, 2013

Sah , Ron 95 dan Diesel naik RM0.20 esok.


Assalamualaikum .

Maka, terjawablah sudah segala teka teki yang kemain hangat diperkatakan sejak semalam lg . Harga Ron 95 dan Diesel comfirm naik bermula 12.00 am 03 september 2013 .Malam ni . Lepas ni , dah boleh agak dah kesan dia -.-

Petang tadi masa otw balik umah, stesyen stesyen minyak dah penuh dengan kereta-kereta beratur nak isi minyak .Sementara minyak murah lagi ni kan, ambik peluang isi penuh-penuh . Kalau zaman fiza duk Ipoh dulu, siap ada yang bawak botol banyak banyak untuk isi minyak nak buat spare.huhuhu. Untuk yang berpendapatan rendah, 20 sen tu tinggi nilainya untuk mereka tahu :'( Tapi nak buat macam mana , terpaksa redha je lah .. Semoga lepas ni, ada yang lebih baik menanti .amin .

posted from Bloggeroid


1 comment:

  1. Nur baru tahu malam ni...
    xkluar isi minyak pun,.

    hohooh

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤