Tuesday, January 1, 2013

Welcome 2013 , bye bye 2012


Assalamualaikum .


2013! yayy its Januari 2013 ! bye bye 2012 :-) *ikut calendar omputih :p tahun yang menyimpan 1001 macam kisah suka dan sedih dalam lipatan kisah hidup aku . erkkk suka , happy yang banyak . Sedih sikit je :p alhamdullilah. 

Last entry 2012 aku , cerita pasal sedih la pulak . ngeeehhh , rasa lama yang terpendam tu , baru dipublish dan kene pulak tarikh penutup 31 Dis 2012 .uhh T_T . Sungguh tak kene dengan rasa bahagia aku saat tu :p tapi tak pe lah , dah publish dah pun :p

Apa pun , 

Seribu kesyukuran aku panjatkan padaMu Ya Allah , kerana hingga detik dan saat ini , aku masih diberi peluang untuk merasa segala nikmat indah yang Kau limpahkan kepadaku , kepada keluargaku dan setiap orang yang aku sayang .
Tiada apa yang lebih kami harapkan melainkan nikmatMu dan keberkatanMu dalam nikmat itu.

and 

welcome 2013 . plsss be good , awesome and nice to me! :p

Untuk teman-teman,

Jika masa yang lepas , banyak memberi kedukaan pada kamu , jangan bawa kedukaan itu untuk lembaran baru nanti , cuba , cuba dan terus mencuba untuk mencari kebahagian :) 
dan jika ianya banyak memberi kebahagian , jangan terlalu angkuh hingga lupa untuk persiapkan diri jika kita disapa duka :) 

 Semoga kita semua sentiasa diberi peluang untuk merasa kebahagian dan dijauhkan 
dari derita. 

 Segala impian yang tidak terlaksana tahun sebelumnya , teruskan ke tahun berikutnya dan Insya Allah dengan azam dan usaha yang bersungguh tanpa doa yang putus, Allah akan permudahkan segalanya :)






Thanks For Reading This , Muahxx ~Much Love~

12 comments :

  1. Selamat tahun baru 2013... =D
    Semoga tahun 2013 lebih baik pada tahun sebelumnya.....

    ReplyDelete
  2. Selamat Tahun Baru 2013...moga tahun ni dan akan datang lebih baik dari tahun2 yg sebelumnya..:D

    ReplyDelete
  3. Selamat tahun baru
    Moga tahun ni lebih bermakna buat kita semua

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru ya fiza...
    tahun lepas adalah kenangan..
    yg akan datang adalah realiti..
    sama2 kita lakukan yg terbaik...

    ReplyDelete

hi chumel! Macih coz sudi komen kt sini..wink ;)
MuahhXXxxx ^_~