Friday, January 18, 2013

Akhirnya , aku beli harmoni hanya kerana ..


Assalamualaikum .

whaooo! first time nih , first time . first time aku beli mag harmoni , hanya kerana ..



ahaaa ! cerita Apek dan Leuniey . ye, ye , dalam blog hiburan banyak kisah dorang . tapi tak tahu la , tiba-tiba terpikat nak beli pagi tadi . Rasanya last aku beli majalah ialah majalah Wanita . tu pun tak tahu bila dah .tak ingat.hihi . 

Honestly, aku memang suka dorang ni . suka tengok :) sweet je . Muka pun seakan akan, orang kata , kalau muka kita dengan pasangan ada sikit-sikit persamaan , jodoh panjang . Tapi, wallahualam la . tu orang kata , bukan aku kata . Harap Maklum:p 

Banyak cerita dorang dalam ni :) , tapi kan bila belek je muka pertama , huhh , malu pulak aku tengok iklan-iklan macam ni

walaupun dalam mag tu , terang terangan muka mereka , tapi kat sini biarlah aku sorok sikit muka mereka .ohhh baik tak aku? 

erkk , kalau tak payah letak muka siap dengan mimik macam 'best' tu dalam iklan macam ni memang tak boleh eh? memang kena letak muka siap dengan pengalaman orang tu lagi eh? ermm , agaknya nanti kalau tak ada model ,tak laku kot produk tu :'(
tapi , at least kan , at least , blurkan kan la sikit muka tu ke -.-

Spoil sikit kat muka pertama , tapi belek-belek lagi sampai ruangan resepi . eh, ada dikongsikan 3 resepi pencuci mulut yang sangat best bagi aku!

Durian Crepe 
Pavlova
Rainbow Cake 

Yang Durian Crepe dengan Pavlova aku dah reti buat . cuma dua tiga hari ni , macam teringin nak buat kek pelangi . cantik je tengok colourfull :) Dah ada resepi dalam mag ni , nanti boleh cuba buat :) erk , tu pun kena tunggu masa tahap kerajinan aku maksimum la . agak-agak bila la 0.~ .

Haa , elok-elok aku nak cerita pasal Apek dengan Leuniey je dalam Harmoni ni , dah jadi review majalah pulak .HAHA! apa-apa lah , yang penting , kalau berminat nak beli , g kedai , bayar RM4.50 , haa baca la sampai koyak pun :p


pssst ~ tips pun banyak dalam harmoni ni ^.^






Thanks For Reading This , Muahxx ~Much Love~

10 comments :

  1. waaa..kek pelangi..
    nanti dah cuba jgn lupa publish ye..
    heeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi , kalau jadi cantik fiza entrykan..:p

      Delete
  2. wah 3 makanan pemes tu baru buat entri kat blog haha. rainbow kek tu pernah buat sekali tapi tak berapa cun, terus malas nak buat lagi. haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hikss.. biar xcun janji sedap rasanya..:)

      Delete
  3. xpernah beli.. dh lama d pasaran ye majalah harmoni ni...

    ReplyDelete
  4. dah lama akak x beli majalh..kadang2 majalah ni banyak info jugak kan...

    ReplyDelete

hi chumel! Macih coz sudi komen kt sini..wink ;)
MuahhXXxxx ^_~