Friday, December 16, 2011

GA TERAKHIR 2011 CIK MAY

Syarat :
  • menjadi follower kepada blog comot ini...dan LIKE fan page INI
  • Copy banner kartun muslimah comel kat atas ni..dan WAJIB link kan banner tu kat entry ini.
  • Tajuk entry adalah "GA TERAKHIR 2011 CIK MAY"
  • Dalam entry korang tu, cite la pe azam tahun 2011 korang yang dah tercapai.nak jugak tau..;)
  • GA ni akan berakhir pada 30hb Dis iaitu hujung tahun 2011.
  • Dah siap?letak link korang kat kotak komen di bawah okei??


alalalala..tomeinyer banner kt atas tu kan.. =) Oke hari ni dgn senang hati aku nak  join
kalau bertuah dan berjebat..dapat la gift tu..hihihhi..

Oke azam aku yang dah tercapai utk tahun ni ialah..hurmmm nk tinggal bersama dgn hubby, ..tukar tempat keje..dan alhamdullilah semua dah tercapai..

sebenarnya ader lagi azam 2011 nyer...tp still tak tercapai lagi..asyik tangguh jerk =p

Ape azam aku? ermmm aku nk sambung belajar..tapi result tak keluar lagi..tahun depan br tahu..dan kalau ader rezeki aku..dapat lah..i'allah..kira azam tahun 2011 dah berganjak ke tahun 2012 la ^_~




2 comments:

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤